
Office 365 fra vodacom
Chat, ring, arranger nettmøter og samarbeid i sanntid, enten du jobber eksternt eller fra kontoret. Få én integrert løsning som inkluderer Teams, OneDrive, skylagring og Office-apper med avanserte sikkerhetsalternativer
– til en pris som passer bedriften din.
En kostnadseffektiv løsning
Strømlinjeform samarbeidsverktøy, IT-konfigurasjon og -administrasjon, og kostander med én enkel produktivitetsløsning.

365 Exchange Online
E-post, kalender og kontakter med en 50 GB innboks per bruker.

365 Business Standard
Lokalt installerte Office-applikasjoner med Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på opptil 5 PCer eller Macer per bruker. Nå inneholder pakken de nye Office 2019-appene til PC og Mac. Microsoft Office på nettbrett og telefoner som gir den gode opplevelsen på opptil 5 nettbrett og 5 telefoner per bruker. E-post, kalender og kontakter med en 50 GB innboks per bruker. Inkluderer Teams for Business-app.

365 Business basic
Online versjoner av Office, inkludert Word, Excel og PowerPoint. Filoppbevaring og deling med 1 TB-lagring per bruker. E-post, kalender og kontakter med en 50 GB innboks per bruker. Ubegrenset bruk av nettmøte, IM og HD videokonferanser. Inkluderer Teams for Business-app.

365 Business E3
Office 365 E3 er en skybasert programserie med produktivitetsapper og -tjenester som inkluderer informasjonsbeskyttelse og samsvarsfunksjoner.
• Installer Office-mobilapper på opptil fem PC-er eller Mac-er, fem nettbrett og fem telefoner per bruker.2
• Beskytt informasjon med meldingskryptering, rettighetsadministrasjon og hindring av datatap for e-post og filer.
• Beskytt bedriftsdata ved å tillate bedre sikkerhet ved tilgang til firmaressurser, og gjør det mulig å dele sensitiv informasjon trygt både internt i organisasjonen og eksternt.
• Tilrettelegg for juridisk samsvar og arkivering av e-post med eDiscovery og behold postboks.

Sikre bedriftens data med Office 365 insider risk management


Ved å bruke risk management sine standard regler så sendes en risikoalarm hvis noen ansatte gjør unormale aktiviteter. Risikoen kan være datatyveri, trakassering, svindel, tilgang til systemer uten riktig autentisering eller datalekkasje. Noen av truslene kan være på grunn av uaktsomhet.
Folk er ikke klar over de mulige risikoene når de får tilgang til og jobber med sensitive data. Det kan eksempelvis være misfornøyde ansatte som prøver å fjerne organisasjonens sensitive informasjon før de avslutter arbeidsforholdet.
Eksempler på aktiviteter som kan utløse en alarm:
-
Deling av dokumenter fra SharePoint til personer utenfor organisasjonen
-
Deling av mapper fra SharePoint til personer utenfor organisasjonen
-
Laste ned innhold fra SharePoint
-
Deling av sensitiv informasjon i Teams
-
Sende e-post til personer utenfor organisasjonen med sensitiv informasjon.
-
Enhetsbaserte aktiviteter som utskrift, kopiering til USB, omdøping av filer, flytting av filer osv.